|
|
|
לפרטים, מענה לשאלות והתאמת אפשרויות הפרסום אצלנו - פנה למחלקת הפרסום - adv@pcon.co.il, בטלפון 03-9667939 או בפקס 03-9660310
 |
מציעים תוצאות ואמון
דמיין שזה מצליח. חייך. אנשים באים, מתעניינים, מזמינים. רואים זאת בשורה הסופית. המספר הולך וגדל, הולך וגדל. אתה שוב מחייך, הדמיון לוקח אותך הכי רחוק שאפשר. מרגיש?... הפרסום עובד: בחיים, באינטרנט, ב-pCon-line. |
|
מדוע כדאי לפרסם לקהילת המחשוב?
קהילת המחשוב הישראלית כוללת את אלה שעובדים בחברות המחשבים ואלו שמיישמים את המחשוב בארגונים ועסקים. בסה"כ מדובר על כ- 150,000 - 250,000 איש. כמעט כולם בעלי השכלה
תיכונית+. חלק גדול מהם אקדמאים. כאשר אתה מפרסם לקהילה זאת אתה נהנה משורה של יתרונות ייחודיים: |
 |
כל תהליך רכישה חדש מותנה בקבוצה קטנה
של אנשים שמוכנים לנסות מוצרים ושירותים חדשים (Early Adaptors במונח המקצועי) - פתיחות לשינויים היא "תנאי קבלה" למי שעובד בעולם שבו דור מוצרים נמשך בין שנתיים לשלוש, |
ופירושו חלק הארי של אנשים שמוכנים לנסות דברים חדשים במדינת ישראל (אותם אתה מחפש), תמצא בקהילה מרוכזת אחת! שאת |
 |
כל תהליך רכישה מותנה במספר גופים או אנשים בעלי יכולת כלכלית
לרכוש את המוצר או השרות החדש - ברמה הארגונית מדובר על שוק יעד של 12,000,000,000 ₪. ברמה צרכנית מהווה קהילת המחשוב הישראלית אוכלוסיה עם רמת הכנסה |
ממוצעת שנאמדת ב- 15,000 ₪ לחודש, כשוק יעד שנתי כולל של 27,000,000,000 - 36,000,000,000 ₪. |
 |
כדי להניע תהליכי שיווק בשרשרת, שיווק
ויראלי ואפקט הדומינו (בהם לקוח אחד דוחף ומביא לקוחות נוספים לפעול כמוהו) נדרש קשר בלתי אמצעי בין אלה שכבר ניסו למתעניינים פוטנציאלים - קהילת המחשוב מרבה להיפגש |
בתכיפות גבוהה ובעשרות מפגשים (ראה להמחשה את לוח ארועי המחשוב), כדי לספר, לדווח ולהתייעץ, והמשמעות לגביך שעיקרון הפל"א (פה לאוזן) עובד בשבילך. |
 |
כאשר אתה מפרסם אתה רוצה לפנות לשוק צומח וגדל - לפי מרבית
מכוני המחקר המקצועיים בשנים 2010-2006 צפויה קהילת המחשוב לצמוח בקצב מואץ מבחינת היקף האוכלוסייה וההכנסה הצפויה שתהיה לה. |
|
מדוע כדאי לפרסם באינטרנט?
אינטרנט היא מעבר צר שדרכו עוברת בסבירות גבוהה ובאופן עקבי, מרבית קהילת המחשוב מדי יום ביומו. אינטרנט
מספקת חשיפה רחבה, תגובה מהירה, אפשרות למדידת תוצאות וכל אלה בעלויות זולות יחסית. לכן כאשר אתה מפרסם לקהילת המחשוב באינטרנט, במדורי המחשבים של וואלה, MSN, YNET, נענע, מעריב,
דה-מרקר, גלובס ואחרים או באתרים מקצועיים דוגמת: Daily Maily, Ikar News, Soft News וגם באתר pCon-line אתה נהנה מכל העולמות - מעט
הוצאות והרבה תוצאות.
מדוע כדאי לפרסם גם ב-pCon-line?
כמו בכל השקעת כספים, גם בפרסום, פיזור ההשקעה מקטין את הסיכון ומגדיל את התשואה. מעבר לכך, פרסום ב-pCon-line מציע שורה של יתרונות מושכים:
|
 |
מדיה מקצועית מרכזית ומשפיעה
- אתר pCon-line נתפס כאתר איכותי, יוקרתי ואמין ראה למשל עשרות אתרים ששמו את הלוגו נבחר pCon-line באתר שלהם. אתר pCon-line הוא גם
יעד חיפוש אטרקטיבי עיקרי למידע בתחומי |
המחשוב - ראה תוצאות 150+ מושגי חיפוש בגוגל, בהם תמצא את pCon-line בדף הראשון. |
 |
פניה למקבלי החלטות בכירים
- חלק גדול מגולשי pCon-line כולל את מקבלי החלטות המחשוב הבכירים בחברות המחשבים, בארגונים והעסקים גדולים בישראל. ראה מדגם חלקי. |
 |
כיסוי כמעט מלא של הקהילה - כבר בחודש מאי 2008 היו לאתר 623,229 pCon-line כניסות ובממוצע 20,104.16 כניסות מדי יום (או כיסוי כמעט מלא של קהילת המחשוב בישראל). |
 |
 |
ערוץ גישה עיקרי ו/או יחידי - ב-pCon-line משתמשים אנשים
שמוכנים לשלם הרבה, עבור מקצועיות, איכות, תמצות ואמינות. לחלק גדול מהם, תחקירי ואתר pCon-line,הוא מקור העדכון העיקרי, לחלק אחר הוא מקור בלעדי. |
 |
הצלחה מוכחת - שורה של חברות שפרסמו אצלנו, חוזרות
אלינו שוב ושוב. ראה מדגם פרסומות ומפרסמים. |
 |
תמורה אטרקטיבית - באתר pCon-line תקבל אפשרויות פרסום בו זמנית באלפי עמודים, בשטח גדול ובמחיר אטרקטיבי. |
 |
תוצאות ואמון - אם לא תהיה שבע רצון מתוצאות הפרסום
אצלנו, נגיע ביחד לעמק השווה. אנחנו מתחייבים ומפרסמים זאת כאן בגלוי לעיני כל, כי בין עוד כסף לשביעות רצונך... אנחנו נבחר בשביעות רצונך. |
|
לקבלת פרטים נוספים, מענה לשאלותיך והתאמת אפשרויות הפרסום אצלנו - פנה למחלקת פרסום
- adv@pcon.co.il, בטלפון 03-9667939 או בפקס 03-9660310.
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
חלופות לפרסום |
 |
|
|
באנר עליון (468 * 60) |
|
 |
|
באנר צדדי (200 * 200) |
|
 |
|
באנר בכתבה (200 * 200) |
|
 |
|
חסות על מתחם |
|
 |
|
כתבה
פרסומית |
|
 |
|
פרסום בשורה |
|
 |
|
פרסום אירועים וחסויות |
|
 |
|
לפרטים נוספים:
adv@pcon.co.il
03-9667939
03-9660310 |
|
|
|
 |
כבר פרסמו אצלנו |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|